قیمت آینه کنسول و نکات مهم هنگام خرید آینه کنسول

قیمت آینه کنسول


آینه کنسول یکی از مهم ترین وسایل در یک خانه شیک است. دکوراسیون خوب، باید در عین زیبایی، کارامد نیز باشد. خصوصا برای خانه‌ های کوچک و فضا های محدود، این امر بیشتر به چشم می ‌آید. آیینه کنسول یکی از اجزای دکوراسیون است که علاوه بر زیبایی، کمد ها و کشو های آن، فضایی را برای قرار دادن برخی وسایل در اختیار شما میگذارند. شما می‌ توانید از آیینه کنسول پذیرایی در سالن خود استفاده کنید و زیبایی و جذابیت خانه خود را افزایش دهید. آیینه کنسول از جنس ‌های مختلفی ساخته میشود. بسته به سلیقه و بودجه خود می ‌توانید محصول موردنظر خود  مثل آیینه کنسول پلیمری  را خریداری کنید.
یکی از اجزای مهم کنسول، ایینه است که در کنار زیبایی، فضا را بزرگتر نشان می دهد. بنابراین با خرید یک آیینه و کنسول زیبا، جذابیت را به خانه خود هدیه کنید.
آیینه کنسول شیک و جدید سبب می شود تا فضای خانه شما متحول شود. با انتخاب آیینه کنسول مدرن با طرح ساده، یک محصول کاربردی و زیبا را خریداری کنید که به هیچ وجه از آن خسته نشوید. در انتخاب این محصول باید دقت کنید چرا که محل قرارگیری کنسول معمولا در ورودی منزل است و آیینه کنسول اولین چیزی است که  هر کسی که وارد خانه شود، آن را می بیند. پس باید به شیک بودن آن توجه کنید. آیینه کنسول ، چوبی، برنزی و برنجی از انواع آیینه کنسول شیک و جدید به حساب می آیند.


نکات مهم هنگام خرید آینه کنسول


امروزه خرید آیینه کنسول طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل هم تولیدکننده ‌ها سعی دارند از طرح‌ ها و مواد مختلف در ساخت این محصولات استفاده کنندو قیمت آینه کنسول را با قیمت رقابتی ارایه کنند تا همه افراد بتوانند بسته به بودجه خود، آینه کنسول موردنظرشان را خریداری کنند. قیمت آینه کنسول به موارد مختلفی بستگی دارد. مدل، طرح و مواد استفاده شده در ساخت این محصول، قیمت آینه کنسول را تعیین می‌ کند. به طور کلی قیمت آینه کنسول کار شده با منبت یا معرق، نسبت به میز های مدرن بیشتراست. آینه کنسول ارزان از جنس‌ هایی همچون فایبرگلس ساخته می ‌شود و طراحی ساده ‌ای دارد و دارای منبت‌ کاری و کنده‌ کاری نیست تا بتوان قیمت آینه کنسول را به حداقل رساند.


مزایای استفاده از آینه کنسول


اما در پاسخ به اين سوال كه چرا از آيینه كنسول استفاده مي شود و فواید استفاده از آیینه کنسول در دکوراسیون منزل چیست ، مي توان به چند نكته اشاره كرد: اولين عامل در رابطه با اين موضوع به شيك بودن خانه مي توان اشاره كرد. چرا كه استفاده از آيینه با ابعاد مختلف موجب مي شود تا آن بخش از خانه تبدیل به یک فضای داخلی شیک و خاص شود. در نتيجه در زيبايي هرچه تمام تر محيط خانه شما تاثير بسزايي خواهد گذاشت.
شايد پيش از اين فكر مي كرديد كه كنسول براي خانه هاي كوچك مناسب نباشد. اما اشتباه است، به خصوص اگر همراه با آيینه كنسول هم باشد. چرا كه استفاده از آينه به خصوص به همراه كنسول، نه تنها يك تركيب بندي زيبايي است؛ بلكه باعث عمق دهی به فضا مي شود. به عبارتي اگر خانه شما متراژ پاييني دارد، سعي كنيد از كنسول هاي كوچك به همراه آيینه استفاده كنيد. در نتيجه فضاي شما در قسمتي كه كنسول قرار دارد، وسيع تر ديده مي شود. قرار نيست كه همه چيز به فضاي خانه ربط داشته باشد. درواقع قرار است در همان آيینه به خودمان نگاه كنيم.


محل قرار گیری آینه کنسول


باتوجه به اين كه آيینه كنسول نقش مهمي در دكوراسيون خانه دارد، در نتيجه بايد محل قرار گيري آن نيز جاي مناسبي باشد. نمي توان هر قسمتي از خانه را براي كنسول و آيینه آن اختصاص داد. اما به طور كلي كنسول و آيینه كنسول را در راهرو ها، ورودي در، و اتاق پذيرايي قرار مي دهند . اما با توجه به محل قرار گيري كنسول ها، مدل آن ها نيز كمي متفاوت خواهد بود.


انتخاب آینه کنسول مناسب


در اين بين انتخاب آيینه كنسول مناسب نيز بسيار با اهميت است. شما مي توانيد با توجه به لوازم خانه و دكوراسيون آن آينه مناسب براي كنسول خود را انتخاب كنيد. اما توجه داشته باشيد كه آيینه هاي كنسول در بخش هاي مختلف خانه به ترتيب زير هستند.
اگر قصد دارید آيینه كنسول براي پذيرايي و اتاق نشیمن انتخاب كنيد، سعي كنيد با کنسول هماهنگي داشته باشد. البته ابعاد آن از كنسول كوچكتر باشد. مي توانيد آيینه را روي كنسول قرار دهيد و يا به ديوار نصب كنيد. با توجه به سليقه خودتان انتخاب كنيد. 
اگر مي خواهيد آينه كنسول را در ورودي خانه استفاده كنيد، توجه داشته باشيد كه كنسول كمي كوچكتر بوده و آيینه كنسول كشيده تر باشد. چرا كه اين امكان را به شما مي دهد تا خود را كامل در آينه ببينيد. از آن جايي كه اين آيینه ها كمي بزرگ هستند بهتر است به ديوار نصب نشوند و روي كنسول قرار بگيرند. البته اين موضوع كاملا سليقه اي است. 
اگر مي خواهيد آيینه كنسول براي راهرو هاي خانه تهيه كنيد، سعي كنيد ابعاد آيینه و كنسول هر دو كوچك باشد. چرا كه در اين بخش از خانه كار كرد كنسول فرق خواهد داشت. شما مي توانيد از آيینه هاي گرد استفاده كنيد و آن ها را به ديوار نصب كنيد. كنسول ها در راهرو بيشتر به عنوان قرار دادن اشياء كوچك كاربرد دارد، بنابراين نيازي به ابعاد بزرگ تر نداريم. اما در نهايت با توجه به سليقه و نياز خود آيینه كنسول را انتخاب كنيد.  
 توجه داشته باشيد كه رنگ كنسول با لوازم خانه هماهنگ باشد. به علاوه به سبك دكوراسيون خود نيز توجه كنيد. اگر به سبك مدرن است از آيینه كنسول ساده استفاده كنيد. اما اگر به كلاسيك نزديك تر است، كنسول هاي طرح دار و آيینه هايي با قاب هاي برش خوده را انتخاب كنيد.


نکات مهم هنگام خرید آینه کنسول


اگر شما تمایل دارید آیینه کنسول شیک و با طرح کاربردی را خریداری کنید بهتر است در زمان انتخاب طرح، جنس و رنگ آیینه و کنسول به نکات زیر توجه داشته باشید:
سبک طراحی آینه و کنسول :
برای انتخاب سبک آیینه و کنسول بهتر است به سبک دکوراسیون داخلی منزل‌تان توجه کنید که البته قیمت آینه کنسول نیز نقش مهمی در انتخاب شما خواهد داشت. اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک می‌باشد بهتر است از آیینه کنسول چوبی استفاده کنید. اگر خانه‌ای با سبک دکوراسیون مدرن دارید بهتر است آیینه و کنسول با طرحی امروزی و فانتزی را برای خرید انتخاب نمایید.
وزن و اندازه آیینه کنسول
در زمان خرید آیینه و کنسول به وزن محصول توجه داشته باشید و اگر مستاجر هستید یا تمایل زیادی به ایجاد تنوع در دکوراسیون داخلی منزل‌تان را دارید بهتر است میز کنسول سبک‌تری را برای خرید انتخاب نمایید.
همچنین به ابعاد میز کنسول نیز توجه شود. قبل از خرید مدل مورد نظر خود، ابتدا ابعاد فضایی را که قرار است آیینه و کنسول را در آنجا قرار دهید از پایین تا سقف بررسی کنید سپس طرحی با اندازه و ابعاد مناسب را برای خرید انتخاب نمایید.

جنس میز کنسول
آیینه کنسول در انواع جنس‌های مختلف چوبی، فلزی، برنز، سنگی و … موجود می‌باشد که قیمت آینه کنسول ها بسته به جنس آن متفاوت است که البته قیمت آینه کنسول به غیر از جنس بدنه به المان های دیگری نیز بستگی دارد یکی از مواردی که در قیمت آینه کنسول تاثیر گذار میباشد نوع طراحی و استفاده ترکیبی از چند متریال میباشد به عنوان مثال قیمت آینه کنسول در طراحی سلطنتی با متریال برنز و ترکیب سنگ بیشتر از قیمت آینه کنسول با متریال چوب میباشد. پس در هنگام خرید انتخاب به قیمت آینه کنسول نیز دقت داشته باشید.  جنس میز کنسول را بهتر است به گونه‌ای انتخاب نمایید که در زمان قرار گرفتن این وسیله در کنار سایر وسایل منزل هارمونی مناسبی ایجاد کند.
به جنس روکش بدنه میز و فریم آیینه نیز توجه داشته باشید. جنس روکش میز باید ضد رطوبت بوده و در برابر فشار نیز دارای مقاومت زیادی باشد. در زمان خرید میزکنسول به این نکته نیز توجه کنید که روی بدنه میز و فریم آیینه هیچگونه خط و خشی وجود نداشته باشد.
 
آیینه را می‌توانید به صورت دیواری انتخاب نمایید همچنین آیینه را می‌توانید در صورت تمایل به صورت ایستاده روی میز نیز قرار دهید. آیینه و کنسول دیواری نسبت به آیینه کنسول ایستاده و پایه‌دار میزان فضای کمتری را اشغال می‌کندو قیمت آینه کنسول دیواری کمتر است. اگر شما در منزل‌تان فضای کافی برای قرار دادن آیینه کنسول ایستاده یا پایه دار را ندارید بهتر است میز کنسول با طرح دیواری را برای خرید انتخاب کنید.

رنگ میز کنسول
توجه به رنگ آیینه و کنسول نیز حائز اهمیت می‌باشد. یکی دیگر از عواملی که بر قیمت آینه کنسول تاثیر دارد نوع رنگ آن است . بهتر است شما رنگ فریم آیینه و میز کنسول را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در منزل‌تان انتخاب نمایید.
آیینه کنسول برنز :
این مدل آیینه کنسول از زمان گذشته تا به امروز توجه اغلب نو‌‌ عروسان و خانم‌ها را به سمت خود جلب کرده است با توجه به اینکه قیمت آینه کنسول در این متریال بیشتر است ولی اکثرا تمایل به خرید این نوع کنسول را دارند. در صورت تمایل شما می‌توانید میز کنسول را برنز انتخاب نمایید سپس آینه و شمعدان تان را هم روی میز قرار دهید. توجه داشته باشید که قرار دادن آیینه و شمعدان روی میز کنسول برنز باعث جذابیت بیشتر طرح کنسول می شود.
از ویژگی‌های آیینه کنسول برنز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :
ماندگاری و دوام بالا

رنگ ثابت
ظاهر زیبا و جذاب
قیمت آینه کنسول برنز نسبت به میز کنسول نقره مناسب‌تر است.
میز کنسول برنز ضربه‌ناپذیر است.


آینه کنسول چوبی :


آیینه و کنسول چوبی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد. از این طرح میز کنسول می‌توانید برای فضای اتاق خواب یا سالن پذیرایی منزل‌تان استفاده نمایید. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به سبک دکوراسیون کلاسیک علاقه‌مند می‌باشید بهتر است این مدل میز کنسول را برای خرید انتخاب نمایید.
در برخی از طرح‌های آیینه و کنسول چوبی در بخشی از کنسول منبت کاری‌های حرفه‌ای و زیبایی وجود دارد. این طرح میز کنسول همچنین در انواع مدل‌های مدرن با اشکال هندسی خاص و جذاب نیز طراحی می‌شود. مزایای استفاده از آیینه کنسول چوبی در فضای منزل عبارتند از :
این طرح میز کنسول هیچوقت از مد نمی‌افتد.
مقاومت زیاد در برابر ضربه
جذابیت و زیبایی خیره‌کننده
عدم تغییر رنگ

قیمت آینه کنسول چوبی نسبت به برنز پایین تر است ولی جلوه سلطنتی به خانه شما میبخشد .
 

آیینه کنسول جدید یا مدرن :


آیینه کنسول جدید یکی از طرح‌های پر‌طرفدار و امروزی می‌باشد. اگر شما در فضای منزل‌تان از مبلمان مدرن و اسپرت استفاده می‌کنید بهتر است طرح آیینه و کنسول را هم مدرن انتخاب نمایید.
آیینه و کنسول‌های مدرن دارای طرح و رنگ‌هایی متنوع می‌باشند. برای ساخت این طرح میز کنسول از متریال‌های مختلف نظیر شیشه، فلز، فایبرگلاس، ام دی اف و … استفاده می‌شود. در بین مدل‌های ذکر شده میز کنسول ام‌دی‌اف توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است. قیمت آیینه کنسول در این نوع بسیار مناسب تر از برنز و چوب است.


آیینه و کنسول سلطنتی :


اگر فضای دکوراسیون منزل شما دارای سبکی لاکچری و سلطنتی می‌باشد بهتر است طرح میز کنسول را نیز سلطنتی انتخاب نمایید. قیمت آینه کنسول سلطنتی نسبت به سایر طرح‌ها گران‌تر است. شایان ذکر است که اغلب افراد با سلیقه خاص تمایل دارند جدا از قیمت آیینه کنسول این طرح آینه و کنسول را برای خرید انتخاب نمایند .
 

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
هومن گفت:
خیلی خوب بود . لذت بردیم
    مدیریت گفت:
    ممنون از توجه اتون
Mr گفت:
عالی بود . ????????????????????

ارسال و تحویل (رایگان) در مینل میز به صورت کاملا تخصصی صورت میگیرد به نحوی که با بسته بندی مناسب و انحصاری مینل میز هیچ گونه صدمه ای به محصول خریداری شده وارد نمیشود و کالای خود را کاملا سالم تحویل خواهید گرفت . 
ما برای رفاه حال شما عزیزان محصولات مینل میز را به صورت رایگان در شهر تهران و ارسال به شهرستان ها هزینه حمل ونقل تا باربری به عهده ما میباشد.

جهت امنیت در پرداخت برای شما عزیزان از درگاه های کاملا امن بانکی استفاده میکنیم و شما عزیزان میتوانید به راحتی و در امنیت کامل خرید و پرداخت خود را انجام دهید .
درگاه پرداخت زرین پال از معتبرترین درگاه های پرداخت در کشور میباشد که برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا بتوانید با آرامش خاطر پرداخت خود را انجام دهید

حمل و نقل محصولات چوبی از گذشته یکی از معضلات خریداران بوده است . ما در  این مجموعه تولیدی با احترام به دغدغه های مشتریان خود از بسته بندی خاص که طراحی انحصاری خود ماست استفاده میکنیم تا محصولات خود را در نهایت سلامت به دست شما عزیزان برسانیم​​​​​​​ . 
با خیال راحت سفارشتان را ثبت کنید و محصول خود را با بسته بندی انحصاری ما در کمترین زمان تحویل بگیرید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش