قیمت جاکفشی مدرن و جدید به چه عواملی بستگی دارد ...

قیمت جاکفشی مدرن و جدید به چه عواملی بستگی دارد

قیمت جاکفشی مدرن و جدید و انتخاب جاکفشی مناسب برای منزل

انتخاب یک کفش خوب نقش مهمی در سلامتی ایفا می‌کند. پا قلب دوم انسان است و بنابراین نیاز به پوشش استاندارد و مناسب دارد. به همین دلیل نگهداری از این پوشیدنی‌ها بسیار مهم است. استفاده از یک جاکفشی زیبا و شیک می‌تواند تضمین کننده سلامتی و راحتی شما در پیاده روی باشد. فراموش نکنید در دنیای امروز ظاهر خانه نیز بسیار مهم است. قرار دادن کفش‌ها جلوی درب خانه و آپارتمان تنها باعث ظاهری نا آراسته می‌شود. این موضوع علاوه بر بی نظمی روی روان شما تاثیر منفی ایجاد می‌کند. بنابراین اگر به سلامتی جسمانی و روانی خود اهمیت می‌دهید، خرید این وسایل را در اولویت قرار دهید.

خرید یک جاکفشی شیک و باکلاس تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی خانه و آپارتمان می‌گذارد. اگر جا کفشی را متناسب با سبک خانه خریداری کنید، می‌تواند محیط خانه را به کلی دگرگون سازد. فراموش نکنید در هنگام ورود مهمان به خانه اولین چیزی که مورد توجه قرار میگیرد، جاکفشی است. به همین دلیل باید در انتخاب آن نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید. مدل خریداری شده باید تا حد ممکن از لحاظ جنس، رنگ بندی و حتی طراحی با دکوراسیون خانه شما تناسب داشته باشد . البته قیمت جاکفشی نیز یکی از عوامل انتخاب است که باید به آتوجه نمود . 

لزوم استفاده از جاکفشی زیبا و جدید تنها به دلیل زیبایی ظاهری نیست. قرار دادن کفش‌ها جلوی درب آپارتمان امری ناپسند بوده و با فرهنگ آپارتمان نشینی مغایرت دارد. اگر شما هم به نظم و انضباط اهمیت می‌دهید، قطعا این وسایل یکی از ابزاری است که باید در لیست خریدتان قرار بگیرید.

قیمت جاکفشی به موارد متعددی بستگی دارد. مورد اول به نوع متریال مورد استفاده در ساخت آن بستگی دارد. همانطور که میدانید قیمت جاکفشی نئوپان از قیمت جاکفشی چوبی کمتر است. همچنین ابعاد جاکفشی و یرق آلات مورد نیاز نیز بر قیمت جاکفشی بسیار تاثیرگذار هستند. از این رو نمی توان مبلغ ثابتی را به عنوان هزینه ساخت جاکفشی چوبی اختصاص داد. این مورد تنها با بررسی طرح مورد نظر و همچنین نوع جنس مورد استفاده تعیین میشود.

فضای مناسب جا کفشی در خانه

برای قرارگیری جاکفشی در فضای خانه بهتر است در وهله اول به سراغ فضاهایی بروید که نزدیک ترین فاصله را به درب ورودی دارند، چرا که در این صورت، دیگر فاصله در آوردن کفش ها تا زمانی که آنها را درون جاکفشی قرار می دهید، بسیار کوتاه خواهد بود و در نتیجه آلودگی های موجود در کفش نیز در فضای خانه پخش نخواهند شد.

معمولاً بهترین فضاها برای قرارگیری جاکفشی شامل ورودی خانه، راهرو، اتاق تعویض لباس و… می شوند. یادتان باشد کمبود فضا در خانه، به هیچ عنوان به معنای دست کشیدن از خرید جاکفشی نیست، بلکه شما می توانید با انتخاب مدل های جمع و جورتر، جاکفشی خود را همچنان در قسمت ورودی خانه قرار دهید.

نکات مهم در انتخاب جا کفشی

رنگ مناسب

همانطور که جنس و مدل جاکفشی بر روی قیمت جاکفشی تاثیر میگذارد پس رنگ ها هم تاثیر بسیار زیادی بر روی دکور ما خواهند داشت. چهار رنگ اصلی برای جاکفشی استفاده میشوند ، که رنگ های موجود در بازار معمولا ونگه ، آبنوس ، آنتیک و لارکس هستند که شما با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون خود میتوانید جاکفشی مناسب منزلتان را تهیه کنید.

صرف نظر از قیمت جاکفشی پیش از هر چیز شما باید برای انتخاب رنگ جاکفشی آپارتمانی تان به رنگ های استفاده شده و در فضا و دکوراسیون راهرو توجه کنید و سعی داشته باشید که تا جای ممکن رنگ جاکفشی را متناسب با فضا انتخاب کنید.

به همین دلیل نیز توصیه ما این است که در وهله اول به رنگ درب منزل خود توجه کنید و برای یکدستی فضا و جلوگیری از شلوغی بصری برای رنگ جاکفشی آپارتمانی تان نیز به سراغ همان رنگ بروید. علاوه بر این شما باید به رنگ دیوار، کفپوش و سایر فضاهای موجود در راهرو هم توجه داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که عموما فضاهایی همچون راهروی منزل شلوغ و پر از وسایل ریز و درشت هستند. به همین دلیل هم بهتر است که تا جای ممکن با انتخاب رنگ جاکفشی مناسب از شلوغی بیش از حد فضا بکاهید. به همین دلیل هم سعی کنید که تضاد رنگی جاکفشی با سایر وسایل و المان های موجود در راهرو را به حداقل برسانید و بگذارید که فضا یکدست تر و یکنواخت تر به نظر برسد.

 

متریال مناسب

جاکفشی ها علاوه بر مدل و نوع، از متریال های مختلفی نیز ساخته می شوند که البته متریال مصرفی بر قیمت جاکفشی تاثیر مستقیم دارد. در ادامه برخی از پرکاربردترین این متریال ها را بررسی می کنیم. پیش از پرداختن به انواع جنس های جاکفشی ها، باید اشاره کنیم که متریال استفاده شده در جاکفشی بهتر است هماهنگ با سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل شما باشد   تا به چشم آمده و جلوه ای ویژه به دکوراسیون منزل بدهد. البته اگر قیمت جاکفشی برایتان مهم نیست ....

جاکفشی چوبی  :

چوب یکی از بهترین متریال ها برای ساخت جاکفشی ها است. چوب می تواند از کفش های شما در برابر رطوبت محافظت کند. همچنین ظاهر جاکفشی چوبی نیز بسیار زیبا است. جاکفشی های چوبی به خوبی در انواع سبک های مختلف دکوراسیون قابل استفاده هستند؛ از سبک روستیک گرفته تا مدرن و سنتی . ولی قیمت جاکفشی در این متریال نسبت به بقیه بالاتر و کمی گرانتر است .

جا کفشی ام دی اف

جاکفشی از وسایل مورد نیاز درون هر خانه ای است که در ورودی منزل قرار می گیرد. امروزه جاکفشی ها در انواع طرح های متنوع و زیبا تولید می شوند که انتخاب طرح و مدل جاکفشی به سلیقه و نیاز افراد بستگی دارد.

جاکفشی ها در انواع طرح های ام دی اف و چوبی و با رنگ های روشن در بازار موجود هستند که شما می توانید با توجه به سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل خود طرح و رنگ مناسبی از جاکفشی را انتخاب کنید.

داشتن جاکفشی جادار که نمای زیبا و متفاوتی دارد می تواند در نظم دهی دکوراسیون منزل تاثیرگذار باشد و علاوه بر این جاکفشی های زیبا نمای ورودی منزل شما را شیک و متفاوت می کنند.

علاوه بر طرح جاکفشی باید به ابعاد و رنگ آن نیز توجه کنید. امروزه جاکفشی های چوبی در انواع رنگ های روشن نیز تولید می شوند و شما می توانید با توجه به دیگر رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون داخلی منزل خود جاکفشی با رنگ متفاوتی را انتخاب کنید. توجه به ابعاد جاکفشی نیز یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد اگر فضای در ورودی منزل شما کوچک است بهتر است از جاکفشی های کوچک استفاده کنید.
جاکفشی ها با رنگ های روشن سفید و کرم می توانند فضایی متفاوتی را در ورودی منزل بوجود آورند همچنین می توانید برای زیبایی و جذابیت بیشتر جاکفشی بر روی آن از گلدان و یا سایر وسایل تزیینی استفاده کنید.

 

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده
طاهره گفت:
سلام وقت بخیر
عالی بود ممنون از اطلاعات مفیدتون
عادل مرنی گفت:
مقاله تون خیلی کاربردی بود
ممنون ازشما
    مدیریت گفت:
    ممنون از توجه اتون
شادمهر گفت:
مقاله مفید و جالبی بود . ممنون از اطلاع رسانی شما
    مدیریت گفت:
    خوشحالیم که مورد توجه بود

ارسال و تحویل (رایگان) در مینل میز به صورت کاملا تخصصی صورت میگیرد به نحوی که با بسته بندی مناسب و انحصاری مینل میز هیچ گونه صدمه ای به محصول خریداری شده وارد نمیشود و کالای خود را کاملا سالم تحویل خواهید گرفت . 
ما برای رفاه حال شما عزیزان محصولات مینل میز را به صورت رایگان در شهر تهران و ارسال به شهرستان ها هزینه حمل ونقل تا باربری به عهده ما میباشد.

جهت امنیت در پرداخت برای شما عزیزان از درگاه های کاملا امن بانکی استفاده میکنیم و شما عزیزان میتوانید به راحتی و در امنیت کامل خرید و پرداخت خود را انجام دهید .
درگاه پرداخت زرین پال از معتبرترین درگاه های پرداخت در کشور میباشد که برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا بتوانید با آرامش خاطر پرداخت خود را انجام دهید

حمل و نقل محصولات چوبی از گذشته یکی از معضلات خریداران بوده است . ما در  این مجموعه تولیدی با احترام به دغدغه های مشتریان خود از بسته بندی خاص که طراحی انحصاری خود ماست استفاده میکنیم تا محصولات خود را در نهایت سلامت به دست شما عزیزان برسانیم​​​​​​​ . 
با خیال راحت سفارشتان را ثبت کنید و محصول خود را با بسته بندی انحصاری ما در کمترین زمان تحویل بگیرید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش