جلومبلی جدید و نکاتی در مورد خرید میزجلومبلی در دکوراسیون منزل

جلومبلی جدید و نکاتی در مورد خرید میزجلومبلی در دکوراسیون منزل

جلومبلی جدید

هنگامی که به چیدمان دکوراسیون پذیرایی فکر می کنید، خرید میزهای جلو مبلی به درستی پس از انتخاب مبلمان به ذهنتان می آید. در حالی که این میزهای جلو مبلی در همه فضاها هستند، انواع مدل مختلفی برای انتخابشان وجود دارد.

همانطور که از اسم مدل میز جلو مبلی مشخص است، این میز‌ها باید بر اساس طرح و مدل مبلمان و سبک کلی چیدمان و دکوراسیون داخلی شما انتخاب شود. شما باید علاوه بر توجه به هماهنگی و هارمونی میز جلو مبلی با مبلمان، به نوع کار‌ایی آن بسته به نیازتان توجه کنید تا انتخاب صحیح تری داشته باشید. امروزه با پیشرفت صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی، طرح‌های بی‌شمار و بی‌نظیری را در مدل‌های میز جلو مبلی مشاهده می‌کنیم که علاوه بر زیبایی کاربرد‌های بالایی هم دارند. می‌توان میز جلو مبلی را به مدل‌های چوبی، کلاسیک، سلطنتی، استیل و تقسیم کرد. در ادامه با هم جدیدترین و زیباترین مدل‌های میز جلو مبلی را مشاهده میکنیم.

میز جلو مبلی، بعد از انتخاب مبلمان مناسب اثر خاصی روی زیبایی اتاق نشیمن شما دارد.  ابعاد استاندارد و ظاهر زیبای میزهای جلوی مبل، علاوه بر کارایی آن ها قطعا تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل شما دارد. میز و عسلی ها معمولا با رنگ و اندازه مبل ها طراحی می شوند. میز های چوبی و شیشه ای از جمله شناخته ترین آن ها هستند. جدیدترین میزهای جلومبلی دارای کشو و یا فضای خالی هستند که می توان در آن فضاهای خالی، وسایل تزیینی قرار داد. با ما همراه باشید تا درباره مدل های مختلف میز جلو مبلی و اینکه چگونه میز مناسب برای جلو مبل خریداری کنیم گفت گو کنیم.

میز جلو مبلی مدرن

انتخاب میز جلو مبلی مدرن یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که می‌توان برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه آن را انجام داد. میزهای جلو مبلی اغلب در مرکز قرار دارند و در داخل اتاق نشیمن نقش وسیله‌ای کاربردی را دارند. به هر حال، بدون یک میز جلو مبلی مدرن، انگار دکوراسیون چیزی کم دارد.

میز جلو مبلی مدرن بدون شک همان چیزی است که به اتاق نشیمن بیشترین کاراکتر را می‌بخشد. این نوع مبلمان به طور معمول منعکس کننده وسایل شخصی و تزیینی صاحبان خانه است و نشان دهنده علائق و نیازهای آن‌ها است. از قرار دادن وسایل برای پذیرایی از مهمانان گرفته تا زینت بخشیدن خانه با وسایل تزیینی، میز جلو مبلی مبلمانی کاربردی است

جلومبلی در مینل میز

 

میز جلو مبلی مدرن چه از نظر ساخت و چه از نظر طراحی به عناصر سبک مدرن تمایل دارد. این میز بعد از انتخاب مبلمان اصلی، مهم‌ترین بخش از تجهیزات کامل دکوراسیون است. از سنگ مرمر گرفته تا انواع چوب، بسیاری از انواع میزهای جلو مبلی مدرن در مدل‌های مختلف در بازار موجود هستند.

انتخاب میز جلومبلی مدرن

میز جلو مبلی مدرن باید از نظر اندازه، متناسب با مبلمان اصلی باشد. به عنوان یک قاعده کلی، میزی که می‌خرید باید حداقل اندازه نصف مبلمان باشد اما نباید از خود مبل اندازه‌اش بزرگ‌تر شود. یک میز جلو مبلی متوسط ​​ با سه چهارم یا دو سوم اندازه مبلمان اصلی عالی است. ارتفاع این میز باید تقریباً با ارتفاع صندلی مبلمان یکی یا قدری بلندتر باشد.

 

مینل میز

 

انواع میز جلومبلی مدرن از لحاظ ظاهری

مدل بیضی

میزهای جلومبلی مدرن بیضی شکل در تعادل فرم و عملکرد عالی هستند. در این میز لبه‌های تیز وجود ندارد، بنابراین مدل‌های بیضی شکل برای افرادی که بچه کوچک دارند بسیار مناسب هستند.

مدل مستطیلی

میزهای جلومبلی مدرن مستطیلی مدرن‌تر از مدل‌های دیگر هستند و بیشترین فضا را به خود اختصاص می‌دهند.

مدل گرد

یک میز جلومبلی مدرن گرد می‌تواند برای مهمانان و خانواده‌های پرجمعیتی که ممکن است هنگام تماشای فیلم بخواهند گاه گاهی دور میز بنشینند بسیار جذاب باشد.

مدل مربعی

میزهای مربعی شکل ظاهری زیبا و متقارنی به دکوراسیون می‌بخشند. آن‌ها کاربردی‌ترین شکل میز جلومبلی هستند و گاهی اوقات در زیر سطح خود فضای ذخیره سازی دارند.

متریال ساخت میز جلومبلی مدرن

مرمر :  میزهای مرمری یکی از پرطرفدارترین میزها است. سنگ مرمر یک ماده سنگین و گران قیمت برای میز جلومبلی است.

برنج : میزهای برنجی قدیمی می‌توانند جذابیتی سنتی و کلاسیک را به دکوراسیون داخلی منزل را ایجاد کنند.

چوبی:  میزهای چوبی انتخابی عالی برای خانه‌هایی به سبک روستایی هستند و هر کسی می‌تواند یک میز جلومبلی به سبک روستایی را به نشیمن خود اضافه کند.

شیشه‌ای : میزهای مدرن شیشه‌ای رویکرد حداقلی در میز دارند و باعث می‌شوند مبلمان اصلی بیشتر جلب توجه کنند.

آینه‌دار: میزهای آینه‌ای به هر فضای نشیمن و پذیرایی زیبایی منحصر به فردی می‌بخشند.

مزیت های میز جلو مبلی مدرن

قرار دادن وسایل برای پذیرایی و زینت بخشیدن به منزل

یکی از مزایای مهم میز جلومبلی، استفاده از آن به عنوان یک وسیله کاربردی و تزیینی است. این می‌تواند به معنای محلی برای قرار دادن نوشیدنی و غذا، شمع، مجله و کتاب و حتی تلفن‌های همراه باشد. با داشتن یک میز جلومبلی می‌توان مطمئن شد که تمام وسایل به صورت منظم بر روی میز قرار دارند. علاوه بر این، دسترسی به نوشیدنی‌ها و مواد غذایی که روی میز قرار دارند، آسان‌تر است.

 

مینل میز بهترین تولید کننده جلومبلی

 

تکامل عملکردی و ظاهری دکوراسیون خانه

اگرچه فضای باز در میان مبلمان می‌تواند عالی به نظر برسد اما این می‌توان نشانه‌ای از یک نقش عملکردی باشد. اگر مدتی است متوجه شده‌اید که جای چیزی در اتاق نشیمن شما خالی است، پس باید این احتمال را به نبود میز جلومبلی مدرن بدهید. علاوه بر اینکه به شما فضای زیادی برای نگهداری وسایل می‌دهد، همچنین می‌توانید دکوراسیون داخلی خود را در نهایت زیبایی تزیین کنید.

المانی ضروری برای زینت بخشیدن به فضای داخلی

استفاده از میز جلومبلی مدرن می‌تواند روشی عالی برای زینت بخشیدن به فضای داخلی باشد. میزهای جلومبلی بزرگ بدیهی است که فضای بیشتری برای استفاده از تزیینات فراهم می‌کنند اما حتی میزهای کوچک هم می‌توانند عالی به نظر برسند. اگر در خانه خود میزی ندارید اما احساس می‌کنید ممکن است چیزی را از دست داده باشید، وقت آن است که یک میز جلومبلی مدرن را خریداری کنید.

فراهم کردن فضای مناسب برای ذخیره سازی

این میزها فوق العاده با دوام هستند و فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. میزهای جلومبلی نقشی عملکردی دارند و این امکان را فراهم می‌کنند که بتوان وسایل را زیر کشوهایی قرار داد که در زیر میز جلومبل تعبیه می‌شود. انتخاب یک میز جلومبلی مدرن که از نظر اندازه و فضای ذخیره سازی نیازهای شما را برآورده کند، می‌تواند مبلمانی فوق‌العاده کاربردی باشد.

به راحتی می‌توانید میز جلومبلی مدرن خود را انتخاب کنید. این میزها از نظر اندازه، شکل، رنگ و طرح متفاوت هستند، بنابراین یافتن مدلی که مناسب دکوراسیون داخلی منزل شما باشد کاری بسیار ساده خواهد بود. میزهای مدرن زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند بر اساس مقدار بودجه و نیازهای فضایی افراد انتخاب و خریداری شود.

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
هومن گفت:
مقاله خیلی خوبی بود و نکات خوبی گفته شده بود. ممنون از زحماتی که میکشید.
    مدیریت گفت:
    سپاس از لطف و توجه شما
Hooman Arian گفت:
مقاله مفید و تاثیر گذاری بود . ممنون از زحماتی که برای آگاهی مشتری متحمل میشید .????????????????????
    مدیریت گفت:
    تشکر از توجه شما

ارسال و تحویل (رایگان) در مینل میز به صورت کاملا تخصصی صورت میگیرد به نحوی که با بسته بندی مناسب و انحصاری مینل میز هیچ گونه صدمه ای به محصول خریداری شده وارد نمیشود و کالای خود را کاملا سالم تحویل خواهید گرفت . 
ما برای رفاه حال شما عزیزان محصولات مینل میز را به صورت رایگان در شهر تهران و ارسال به شهرستان ها هزینه حمل ونقل تا باربری به عهده ما میباشد.

جهت امنیت در پرداخت برای شما عزیزان از درگاه های کاملا امن بانکی استفاده میکنیم و شما عزیزان میتوانید به راحتی و در امنیت کامل خرید و پرداخت خود را انجام دهید .
درگاه پرداخت زرین پال از معتبرترین درگاه های پرداخت در کشور میباشد که برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا بتوانید با آرامش خاطر پرداخت خود را انجام دهید

حمل و نقل محصولات چوبی از گذشته یکی از معضلات خریداران بوده است . ما در  این مجموعه تولیدی با احترام به دغدغه های مشتریان خود از بسته بندی خاص که طراحی انحصاری خود ماست استفاده میکنیم تا محصولات خود را در نهایت سلامت به دست شما عزیزان برسانیم​​​​​​​ . 
با خیال راحت سفارشتان را ثبت کنید و محصول خود را با بسته بندی انحصاری ما در کمترین زمان تحویل بگیرید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش