ست های منزل مدرن و جدید ، چه نوع ست هایی قدیمی و ناکار آمد هستند؟

ست های منزل مدرن

قطعا امروزه یکی از معضلات افراد خانه دار و سخت گیر این است که چگونه خانه خود را چیدمان کند تا شیک و مد روز به نظر برسد؛ این که چه مدل هایی و ست های منزلی جدید تر و کار آمد تر هستند و چگونه مدل مناسب برای خانه خود را از مدل نا مناسب تشخیص بدهند و...

ما امروز در این مقاله ست های منزل مدرن و جدیدی را به شما معرفی می کنیم که حتی ممکن است تا سالیان سال میز از آن ها استفاده کنید و قدیمی و از مد افتاده نیز به نظر نرسند.

 

راز حرفه ای ها برای چیدمان منزل

 

رنگ بندی ست های منزل

یکی از نکات مهم، رنگ بندی و انتخاب طیق رنگی ست مورد نظر برای منزل خود می باشد؛ اگر بخواهیم یک راست برویم سر اصل مطلب، باید گفت که رنگ هایی از جمله: سفید، طوسی و مشکی جزو آن دسته از رنگ هایی هستند که هیچوقت تکراری و از مد رفته نیستند و علاوه بر آن، ظاهر خانه را مدرن و شیک و ساده نشان می دهند.

پس سعی کنید در انتخاب وسایل و ست های منزل خود حتما از این سه رنگ استفاده کنید.

 

چیدمان منزل

 

مدل ست های منزل

انتخاب مدل وسایل خانه تا حد زیادی بستگی به سلیقه شما دارد؛ اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر واقعا می خواهید یک خانه شیک و مدرن داشته باشید، از ست های ساده تری نیز استفاده کنید.

به فرض مثال از جاکفشی های چوبی و ام دی اف استفاده کنید که ظاهر جمع و جور اما شیکی می توانند داشته باشند؛ جاکفشی ( های گلاس ) نیز می توانند به شدت به صرفه و منحصر به فرد جلوه کنند و انتخاب مناسبی برای شمایی است که به دنبال مدرنیته بودن وسایل و ست های منزل خود هستید.

 

چیدمان منزل شیک و ساده

 

مبلمان راحتی و ال به جای مبلمان سلطنتی

باید ذکر کنم که یکی از مهم ترین وسایل خانه شما مبلمانی هستند که برای منزل خود انتخاب و در نهایت استفاده می کنید؛ امروزه مبلمان راحتی با سبک و مدلی ساده و مینیمال جایگزین مبلمان سنگین و سلطنتی شدند و اگر شما نیز می خواهید یک سبک مینیمال و مدرن را در خانه خود جای دهید، بهتر است از مبلمان ال و راحتی استفاده نمایید.

این نکته را در نظر بگیرید که سبک مینیمال سبکی است که هیچوقت قدیمی و حداقل از مد رفته جلوه نمی کند، پس تا حد متعادلی از ست های منزل در این سبک استفاده کنید و لذت ببرید.

 

چیدمان منزل کوچک

 

میز جلومبلی مناسب

نکته مهم دیگر بعد از مبلمان خانه، میز جلو مبلی می باشد که به همان اندازه که مبلمان در ظاهر خانه و مدرنیته بودن آن مهم است، جلو مبلی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بهتر است که برای انتخاب میز جلو مبلی توجه ویژه ای به مبلمان خود داشته باشید، چرا که میان این دو باید تناسب وجود داشته باشد؛ به فرض مثال برای مبلمانی که جمع و جور هستند و فضای زیادی را به خود اختصاص نداده اند بهتر است دقیقا از جلو مبلی استفاده کنید که دارای پایه هایی کوتاه می باشد و آن چنان بزرگ و جاگیر نباشد.

همچنین برعکس، مبلمان بزرگ و سلطنتی نیازمند میز جلو مبلی هستند که بتواند در برابر عظمت آن ها استقامت کند و حتی تا حدی برابری کند!

 

میز جلو مبلی مناسب

 

انتخاب فرش مناسب

امروزه فرش هایی مدرن تر به نظر می آیند که از رنگ بندی ها و طیف رنگ های کمتر و روشن تر و ملیح تری برخوردار هستند.

فرش ها نیز انواع و مدل های مختلفی را دارا هستند و به فرض مثال می توان به فرش های بلژیکی، ترکیه ای، پرز کوتاه و بی طرح و حاشیه اشاره نمود.

همچنین این مدل فرش ها حس راحتی و آسایش بیشتری را در مخاطب خود ایجاد می کنند.

مبلمان مناسب منزل

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

ارسال و تحویل (رایگان) در مینل میز به صورت کاملا تخصصی صورت میگیرد به نحوی که با بسته بندی مناسب و انحصاری مینل میز هیچ گونه صدمه ای به محصول خریداری شده وارد نمیشود و کالای خود را کاملا سالم تحویل خواهید گرفت . 
ما برای رفاه حال شما عزیزان محصولات مینل میز را به صورت رایگان در شهر تهران و ارسال به شهرستان ها هزینه حمل ونقل تا باربری به عهده ما میباشد.

جهت امنیت در پرداخت برای شما عزیزان از درگاه های کاملا امن بانکی استفاده میکنیم و شما عزیزان میتوانید به راحتی و در امنیت کامل خرید و پرداخت خود را انجام دهید .
درگاه پرداخت زرین پال از معتبرترین درگاه های پرداخت در کشور میباشد که برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا بتوانید با آرامش خاطر پرداخت خود را انجام دهید

حمل و نقل محصولات چوبی از گذشته یکی از معضلات خریداران بوده است . ما در  این مجموعه تولیدی با احترام به دغدغه های مشتریان خود از بسته بندی خاص که طراحی انحصاری خود ماست استفاده میکنیم تا محصولات خود را در نهایت سلامت به دست شما عزیزان برسانیم​​​​​​​ . 
با خیال راحت سفارشتان را ثبت کنید و محصول خود را با بسته بندی انحصاری ما در کمترین زمان تحویل بگیرید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش