میزتلویزیون مناسب منازلی که در آنها از سبک مدرن استفاده شده است

 

میزتلویزیون جدید |

 امروزه میز تلویزیون و تلویزیون به بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است و اگر شما تمایل دارید سالن نشیمن یا سالن پذیرایی منزل تان جلوه و طراحی داخلی خاصی داشته باشد بهتر است در زمان خرید میز تلویزیون حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

در دنیای امروز، میز تلویزیون به یکی از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل‌شده است و در چیدمان منزل تأثیر بسیار مهمی دارد. شما باید طراحی دکوراسیون منزل خود را با توجه به طرح و نوع میز تلویزیون انجام دهید و باید به نکات مهمی توجه کنید. نکته اول نوع خانه شما و تفاوت خانه‌های آپارتمانی و خانه‌های ویلایی است. خانه‌های ویلایی فضای بزرگ‌تر و بازتری دارند، اتاق نشیمن این نوع از خانه‌ها برای میز تلویزیون‌های بزرگ‌تر بسیار مناسب است. در این سبک از خانه‌ها دست شما برای انتخاب انواع میز تلویزیون‌ها باز است و محدودیتی وجود ندارد. در خانه‌های آپارتمانی به دلیل محدودیت فضا، اتاق نشیمن کوچک‌تر است، در نتیجه باید میز تلویزیون‌های کوچک‌تر با اشغال فضای کمتری را انتخاب کنید.

 

انواع میز تلویزیون

میزتلویزیون‌ها از چند نظر مانند جنس یا متریال، سبک و استایل، رنگ و اندازه مورد بررسی و انتخاب قرار می‌گیرند. جنس آنها معمولاً از چوب است، اما از جنس‌های دیگر مانند فلز و شیشه هم موجود هستند. البته باید گفت استایل میزتلویزیون بسته به جنس آن متغیر است و در استایل‌های متنوعی مانند مدرن، اسپرت، سلطنتی و کلاسیک تولید می‌‌شوند. معمولاً میزتلویزیون‌ها به رنگ چوب هستند اما رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها است. معمولاً میزتلویزیون‌های کلاسیک طرح چوب دارند. مدل های مدرن در رنگ‌های روشن به‌ویژه سفید تولید می‌شوند و هم چنین در مدل‌های باکسی، فانتزی، پازلی، کنسولی، متحرک، دیواری، زمینی، کابینتی و ... در بازار موجود می‌باشند.

 

میز تلویزیون مدرن

برای منازلی که در آنها از سبک دکوراسیون مدرن استفاده شده است، انتخاب و خرید میز تلویزیون جدید و مدرن می‌ تواند بهترین گزینه برای مشتریان باشد.

مواد و متریال استفاده شده در این نوع میزهای تلویزیون معمولاً فلز و شیشه است، همچنین در بعضی از مدل‌های میز تلویزیون مدرن از ام ‌دی ‌اف MDF نیز استفاده می‌ شود.

ميز تلويزيون جدید در مدل ‌های متنوع و گوناگون تولید و طراحی می ‌شوند که این مدل ‌ها عبارت ‌اند از:

میز تلویزیون دیواری مدرن

قفسه‌های زمینی یا دیواری

میزتلویزیون آینه ای و شیشه ای

میزتلویزیون جدید فلزی با صفحه سنگی (میز تلویزیون سنگی) ، شیشه ای و ام دی اف

 

میز تلویزیون کلاسیک

افرادی که میزهای تلویزیون مدل کلاسیک را می‌پسندند باید هنگام خرید این نوع میزهای تلویزیون، به رنگ ‌بندی و سبک دکوراسیون داخل اتاق نشیمن و همچنین سالن پذیرایی منزل خود توجه نمایند. میز تلویزیون کلاسیک در واقع میز تلویزیون چوبی هستند که بر روی آنها سطوح مختلفی از ریزه کاری ها و نقوش منبت‌ کاری شده وجود دارد.

میزهای تلویزیون سبک کلاسیک اغلب از جنس چوب و ام دی اف یا ترکیبی از آنها ساخته و تولید می‌شوند.

از مدل‌های میز تلویزیون کلاسیک می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

میز تلویزیون سلطنتی

میز تلویزیون کلاسیک دیواری

میز تلویزیون ام دی اف طرح کلاسیک

 

میز تلویزیون ام دی اف

این روزها در بازار میز تلویزیون، بیشترین تنوع و گوناگونی مربوط به میزهای تلویزیون ام دی اف است و علت این استقبال هم می‌تواند تنوع بالا و تقریباً قیمت مناسب این میزها برای تلویزیون باشد. تنوع بالا ورق های MDF تولید شده باعث شده تا بتوان این نوع میز را در رنگ های مختلف مطابق با دکور میز تلویزیون گوناگون تهیه کرد که از جمله محبوب ترین ها میز تلویزیون سفید و میز تلویزیون مشکی است.

میزهای تلویزیون ام دی اف در طرح‌ ها و شکل های زیر تولید می ‌شوند:

میزتلویزیون جدید با ترکیب ام دی اف و چوب طبیعی

میزتلویزیون جدید کنسولی با درب کشویی

میزتلویزیون جدید به صورت کنسول بزرگ با درب‌های کابینتی

میزتلویزیون جدید کتابخانه دار و کمد دیواری

 

قیمت میزتلویزیون

قیمت میزهای تلویزیون به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندازه و ابعاد میز تلویزیون

رنگ میز تلویزیون

جنس میز تلویزیون

مدل و طرح میز تلویزیون

 

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
هومن گفت:
عالی بود ❤️ ❤️
Mahyar گفت:
بسیار کاربردی و مفید بود ????????????????????

ارسال و تحویل (رایگان) در مینل میز به صورت کاملا تخصصی صورت میگیرد به نحوی که با بسته بندی مناسب و انحصاری مینل میز هیچ گونه صدمه ای به محصول خریداری شده وارد نمیشود و کالای خود را کاملا سالم تحویل خواهید گرفت . 
ما برای رفاه حال شما عزیزان محصولات مینل میز را به صورت رایگان در شهر تهران و ارسال به شهرستان ها هزینه حمل ونقل تا باربری به عهده ما میباشد.

جهت امنیت در پرداخت برای شما عزیزان از درگاه های کاملا امن بانکی استفاده میکنیم و شما عزیزان میتوانید به راحتی و در امنیت کامل خرید و پرداخت خود را انجام دهید .
درگاه پرداخت زرین پال از معتبرترین درگاه های پرداخت در کشور میباشد که برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا بتوانید با آرامش خاطر پرداخت خود را انجام دهید

حمل و نقل محصولات چوبی از گذشته یکی از معضلات خریداران بوده است . ما در  این مجموعه تولیدی با احترام به دغدغه های مشتریان خود از بسته بندی خاص که طراحی انحصاری خود ماست استفاده میکنیم تا محصولات خود را در نهایت سلامت به دست شما عزیزان برسانیم​​​​​​​ . 
با خیال راحت سفارشتان را ثبت کنید و محصول خود را با بسته بندی انحصاری ما در کمترین زمان تحویل بگیرید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش